my name is Jenny, Jenny Forever

My name is Jenny... Jenny_Forever ;)
Dlaczego jestem?
Pojawiłam się po to, byś sobie uświadomiła, że właśnie Ty jesteś wyjątkowym człowiekiem. Byś dostrzegła jaka z Ciebie szczęściara!
Naprawdę tak trudno Ci uwierzyć w siebie? Coś kręcisz! To nie jest trudne, to jest ekscytujące! Zagłębić się w siebie, zaglądnąć w każdy zakamarek duszy, przywitać się z każdym pragnieniem, przybić “piątkę” każdemu doświadczeniu, zapoznać się z nieznanymi możliwościami, uściskać zaniedbane uczucia, puścić oko do wszystkich emocji! Wow! To jest podróż życia, poznać siebie, polubić, docenić, to naprawdę najbardziej fascynujące doznanie! Wmawiamy sobie różne bzdety, brednie i głupoty,, typu że: za brzydka, za biedna, za głupia, za mało wysportowana, zbyt nieśmiała, może wredna i złośliwa, etc.etc. A ja pytam: po co Ci to? W jakim celu skupiasz uwagę na takich pierdołach, a nie na jasnej stronie Twojej egzystencji czyli na życiu.
Samokrytyka? Proszę bardzo: nie jestem ani ładna, ani zgrabna, ale jestem i żyję, a to jest ekstremalnie cudowne uczucie! Wow!
Czy może być coś bardziej czarownego niż poznawanie siebie, zdobywanie wiedzy(również o sobie), kosztowanie życia, budowanie relacji międzyludzkich! Patrz! Ucz się! Doceniaj! Podziwiaj! Nie kolekcjonuj potknięć! Rozlicz się z przeszłością! Zbieraj dobre odczucia! Zawsze patrz w słoneczną stronę Twojej duszy! Idź naprzód!:)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

blizna Twoja moc...